Captain Blood
Captain Blood to pełna akcji gra o piratach, która rozgrywa się w XVII wieku na terenach imperium hiszpańskiego. Wciel się w przerażającego pirata pragnącego złota i chwały. Przygotuj się na dziką jazdę bez trzymanki, pełną strzelanin, armat, pistoletów, bijatyk, walk na miecze i wszystkich innych pirackich akcji. W tym naładowanym akcją hack'n'slashu będziesz toczyć zaciekłe walki wręcz i zmagać się z hordami wrogów, korzystając z klasycznego systemu walki z efektownymi kombinacjami i epickimi finiszerami.
Epickie pirackie wybryki: Pokaż na co stać najodważniejszego i najbardziej przerażającego pirata imperium hiszpańskiego (lub przynajmniej udawaj, że nim jesteś).
Walki na pokładzie: Pojedynkuj się z piratami na pokładach statków i obracaj wrogie jednostki w perzynę swoimi armatami!
Od okolic roku 2000 gra przeszła wiele modyfikacji, a ostatnio pokazano ją w 2010 roku. Teraz z radością wracamy z tym tytułem w pełnej chwale i dostosowujemy go do nowoczesnych standardów.