Car Mechanic Simulator 2018
W Car Mechanic Simulator 2018 gracze naprawiają, lakierują, tuningują i prowadza samochody.
Znajdź klasyczne, niepowtarzalne auta w nowym module Barn Find i module Junkyard. Możesz nawet dodać zaprojektowany przez siebie samochód w edytorze samochodów (Car Editor).
Wszystko to w nowej, fotorealistycznej oprawie graficznej. Gra zawiera więcej samochodów (ponad 40), narzędzi (przeszło 10), opcji i części (ponad 1000), niż kiedykolwiek wcześniej. Czas zakasać rękawy i wziąć się do roboty!