Cat Quest
Ruszajcie na wielką przygodę i ścigajcie złowrogiego Drakotha i swoją porwaną siostrę! Odkrywajcie ogromną mapę Felingardu, ryzykujcie życiem i ogonem podczas wyprawy do lochów po epickie łupy i podajcie pomocną łapę obsadzie futrzanych postaci w licznych zadaniach dodatkowych.
Walka w Cat Quest odbywa się w całości w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możecie zbliżyć się do wrogów na długość miecza, wykonać uniki przed kontratakiem i wykończyć przeciwnika potężną magią! Dzierżcie starożytne zaklęcia błyskawicy, ognia i leczenia, aby pokonać wrogów! (Będzie niezłe KOTłowanie!)
Świat Felingardu jest pełen interesujących miejsc i ludzi! Odkryjcie nawiedzone miasto, którego mieszkańcy pożądają mięsa, pomóżcie magom Mewlinowi i Meowgan w poszukiwaniu magicznej pieczęci i odnajdźcie zagubioną paczkę w „House of Parchments” oraz „The Pouncing Dead”. Eksploracja to jeden z najbardziej interesujących drapaków w Cat Quest, a na graczy czekają takie miejsca jak Bermewda's Triangle, Furbidden Fields czy Pawt City!