Cave Story+
Prawdopodobnie najbardziej znana gra indie wszech czasów, Cave Story+ to oryginalna historia pełna osobowości, tajemnicy i żywiołowej rozrywki. Biegaj, skacz, strzelaj i lataj w ogromnej grze przygodowej przypominającej klasyczne gry 8 i 16-bitowe!