Celeste
Pomóż Madeline pokonać jej wewnętrzne demony w podróży na szczyt góry Celeste w tej charakteryzującej się dopracowanym sterowaniem i dbałością o szczegóły platformówce twórców klasycznej gry wieloosobowej TowerFall.