Centipede: Recharged
Tęp robaki i goń za rekordami w tym cudownym powrocie oldskulowego klasyka, ciesząc się przy tym fantastyczną oryginalną ścieżką dźwiękową autorstwa Megan McDuffee. Graj solo lub ze znajomym w ramach lokalnej współpracy, podejmując się jednego z 30 wyjątkowych wyzwań lub bawią...
Oryginalna gra arkadowa o rozwalaniu robaków powraca! Gra Centipede: Recharged została stworzona na nowo z myślą o współczesnych graczach i cechuje się intensywną oprawą wizualną dopasowaną do dzisiejszych ekranów, rozgrywką w formacie 16:9, a także oryginalną ścieżką dźwiękową od nagradzanej kompozytorki muzyki do gier wideo – Megan McDuffee.
Pobij rekord w oldskulowym trybie arkadowym i zyskaj prawo do przechwałek, wchodząc na sam szczyt rankingu. Lub sprawdź swoje umiejętności i traf do rankingu jednego z 30-stu szalenie kreatywnych wyzwań, które wprowadzają emocjonujące zmiany w rozgrywce.