Chernobylite – Charity Pack
Zdajemy sobie sprawę z potrzeb narodu ukraińskiego w związku z działaniami wojennymi prowadzonymi w tym kraju. Postanowiliśmy więc podjąć działania wspierające ofiary konfliktu. The Farm 51 i All In! Games podejmą długofalowe działania w celu zaspokojenia bieżących potrzeb i zapewnienia zasobów niezbędnych do odbudowy zniszczonych miast w przyszłości.
W tym celu stworzyliśmy specjalny pakiet Charity Pack. Całkowity dochód netto The Farm 51 i All in! Games ze sprzedaży tego pakietu charytatywnego będzie sukcesywnie przekazywany na rzecz Pure Heart Foundation (Фонд Чисті Серцем), organizacji charytatywnej o charakterze non-profit, która zapewnia pomoc humanitarną i medyczną społecznościom i osobom bezpośrednio dotkniętym przez wojnę na Ukrainie.
Przyłącz się do naszej inicjatywy, okaż solidarność z ofiarami wojny i pomóż nam z pomocą Twojego drobnego gestu zrobić coś ważnego. Ukraina potrzebuje naszej pomocy!
Pure Heart Foundation to założona w 2013 r. organizacja charytatywna o charakterze non-profit, która pracuje z potrzebującymi wsparcia społecznościami, koncentrując się na pomocy humanitarnej i projektach dla młodzieży. Wspiera ona promowanie takich inicjatyw, jak projekt „Dzieci dla pokoju” – to działanie, w ramach którego 507 dzieci z różnych części Ukrainy pojechało w charakterze młodych ambasadorów pokoju do 35 krajów i odwiedziło 30 parlamentów. W ostatnich latach wspierała ona międzynarodowych partnerów z Węgier, Estonii i Bułgarii, którzy wysłali na wschodnią Ukrainę 5800 ton pomocy humanitarnej i logistycznej.