Chernobylite Red Trees Pack
Sprowadź do bazy złowieszczego ducha Czerwonego Lasu (Red Forest) i dodaj jej przeraźliwego wyglądu dzięki nowym skórkom z pakietu Red Trees Pack. Rdzawe liście i czerwone światło emanujące z urządzeń wypełni serca Twojego towarzysza ciepłem i siłą niezbędną do przeżycia kolejnego trudnego dnia w Czarnobylskiej Strefie Wykluczenia.