Chess Ultra
Chess Ultra rozszerza najlepszą grę strategiczną wszechczasów o możliwości nowych technologii, oferując rozgrywkę w przepięknej grafice 4K, sztuczną inteligencję zweryfikowaną przez arcymistrza oraz pełną obsługę rzeczywistości wirtualnej.
Dzięki obsłudze systemów Oculus Rift i HTC Vive gra w Chess Ultra w rzeczywistości wirtualnej jest najbardziej realistycznym doświadczeniem tego typu. Pieczołowicie odwzorowana struktura mahoniu w bibliotece, luksusowe filcowe podbicia każdego pionka — to najpiękniejsza gra szachowa, jaka kiedykolwiek powstała. Przesuwaj figury dłonią jak podczas gry w rzeczywistym świecie.