Chicory: A Colorful Tale
Chicory: A Colorful Tale to gra przygodowa z widokiem odgórnym, w której akcja toczy się w świecie kolorowanek i gdzie wszystko można pomalować. Użyj swoich malarskich zdolności, aby poznawać nowe miejsca, rozwiązywać łamigłówki, pomagać przyjaciołom i zmieniać świat!
Wydarzyło się coś strasznego. Chicory, wspaniała artystka i opiekunka Pędzla, zaginęła, a wraz z nią odeszły wszystkie kolory tej krainy. Absolutnie uwielbiasz Chicory, więc musisz przejąć Pędzel i pomalować wszystko w jej imieniu. To poważna sprawa… ale dasz radę! Chyba!