Circus Electrique
Wystaw na próbę umiejętności strongmanów, połykaczy ognia, specjalistów od ucieczek, klaunów oraz innych klas cyrkowych artystów (łącznie 15), z których każda dysponuje złożonymi taktykami bojowymi. Zbierz jak najlepiej dobrany zespół akrobatów, by walczyć z wyrazistymi wrogami.
Chociaż wokół panuje chaos, przedstawienie musi trwać! Przywróć cyrkowi dawną świetność – a może rozsław go jeszcze bardziej – rekrutując i szkoląc najbardziej utalentowanych artystów ze wszystkich zakątków świata. Umiejętności wykonawców, ich wzajemne relacje i ogólne poświęcenie (Devotion) stanowią o finansowym sukcesie poszczególnych spektakli. Pamiętaj, że do realizacji zadania Amelii, a także zadowolenia wszystkich artystów przyda się każdy szyling.