Circus Electrique Deluxe Edition
Zen Studios wykorzystało talent węgierskiego wirtuoza Arthura Valentina Grósza (Operencia: The Stolen Sun), aby skomponować ścieżkę dźwiękową, którą on sam opisuje jako „trochę trudną do zrozumienia. Ta ścieżka dźwiękowa, podobnie jak steampunk, jeśli w ogóle można go zdefiniować, czerpie garściami z wielu gatunków. Opiera się ona na muzyce symfonicznej, od baroku po romantyzm, i ścieżkach dźwiękowych współczesnych filmów, które są mocno inspirowane muzyką elektroniczną”.
Zainspirowany plakatami cyrkowymi w stylu steampunk z przełomu XIX i XX wieku zespół Zen Studios chciał stworzyć jedyną w swoim rodzaju grę RPG. Pełny wspaniałych grafik koncepcyjnych i ciekawostek o rozwoju gry album z grafikami zapewnia wyjątkowy wgląd w jej produkcję.
Sześć pełen wyzwań dzielnic czeka na Ciebie w Circus Electrique. Stąpaj mądrze po swojej drodze dzięki tym cyfrowym mapom.