Circus Electrique cyfrowy album z grafikami i mapy z gry
Cyfrowy album z grafikami: zainspirowany plakatami cyrkowymi w stylu steampunk z przełomu XIX i XX wieku. Mapy z gry: sześć pełnych wyzwań dzielnic czeka na Ciebie w Circus Electrique. Stąpaj mądrze po swojej drodze dzięki tym cyfrowym mapom.