Cities: Skylines – Alpine Tunes Radio
Oto idealna stacja radiowa dla budowniczych miast, którzy uwielbiają subtelny szum drzew kołyszących się na wietrze! W zestawie „Alpine Tunes” otrzymasz 16 klimatycznych utworów, składających się na prawie godzinę muzyki, która uprzyjemni ci następną wyprawę na szczyt.