Cities: Skylines – CCP: Railroads of Japan
Odkrywaj Japonię z okna pociągu dzięki zestawowi „Railroads of Japan”, który stworzył Ryuichi Kaminogi. Ten zestaw treści od twórców dodaje do Cities: Skylines prawdziwą japońską scenerię kolejową, w tym stacje, pociągi, autobusy i nie tylko!