Cities: Skylines – CCP: Seaside Resorts
W XIX wieku promenady stanowiły ważne centra rozrywkowe, a w nadmorskich hotelach i na nabrzeżach można było zażywać słonego oceanicznego powietrza. Rozszerzenie Seaside Resorts doda twojemu miastu nieco starodawnego klimatu i sprawi, że poczujesz nostalgiczną atmosferę starych miejscowości wypoczynkowych, bulwarów i nabrzeży.