Cities: Skylines — Natural Disasters
Dodatek Natural Disasters wprowadza wiele różnych katastrof, które będą stanowiły wyzwanie dla wszystkich graczy-burmistrzów. Trzeba zaplanować i wprowadzić systemy wczesnego ostrzegania, drogi pożarowe, a potem poradzić sobie z niszczycielskimi skutkami działania sił przyrody i zadbać o mieszkańców starających się odbudować miasto. Dodatkowo gra Cities: Skylines zyskuje nowy edytor scenariuszy i tryb gry, w którym gracze mogą w końcu wygrać — lub przegrać — według ustalonych samodzielnie zasad.
Rozbudowana rozgrywka i większy wpływ na miasto — gracze muszą przeprowadzić swoje miasto przez szereg scenariuszy katastrof — od rozszalałych pożarów po potężny wybuch na niebie. W Natural Disasters znalazły się trzęsienia ziemi, nawałnice, tsunami, pożary lasów, tornada, zapadliska i meteoroidy.
Obiektywnie dobra funkcja — tryb scenariuszowy Natural Disasters zawiera pięć gotowych scenariuszy dla żądnych wyzwań ekspertów zarządzania kryzysowego. Niestandardowe cele gry to m.in. miasta początkowe, warunki zwycięstwa, limity czasowe, warunki porażki i nie tylko! Ponadto wszyscy gracze dostają za darmo specjalny edytor, w którym mogą tworzyć własne scenariusze i potem udostępniać je innym graczom.
Radio uratowało grę wideo — w mieście pojawiła się nowa rozgłośnia, dzięki czemu można szybko przekazywać mieszkańcom ostrzeżenia i komunikaty alarmowe.