Clash - Artifacts of Chaos
Ścigani przez najemników wroga o niezmierzonej potędze wojownik Pseudo oraz znajdujący się pod jego opieką stworek rozpoczynają niebezpieczną podróż w nieznane strony.
Wcielasz się w Pseudo, mistrza sztuk walki żyjącego jak odludek w dziwnej krainie Zenozoik. Kiedy na swojej drodze spotykasz Chłopaka, małego stworka, którego tajemnicze moce przyciągnęły uwagę Władczyni Artefaktów Gemini, postanawiasz go chronić. Nie masz jednak pojęcia, że w całą historię wplątane są dużo potężniejsze siły.
Świat i cywilizacje Zenozoiku nawiązują do surrealizmu i punk fantasy. Pełno tam fascynujących postaci, stworzeń i krajobrazów. Przemierzaj tę ciekawą krainę i odkrywaj jej ścieżki, mieszkańców i starożytne tajemnice.
Poszukiwanie Wielkich Artefaktów, które mają pomóc w pokonaniu Gemini, zabierze cię dalej, niż kiedykolwiek to sobie wyobrażałeś. Walcząc ze ścigającymi was najemnikami i wzmacniając swoją przyjaźń z Chłopakiem, musisz zmierzyć się z własną przeszłością i dotrzeć do źródła chaosu, który zapanował wśród mieszkańców Zenozoiku.
Akcja Clash: Artifacts of Chaos rozgrywa się w tym samym uniwersum co Zeno Clash i Zeno Clash II, ale gra stanowi całkowicie niezależną całość.