25 lat temu gry Command & Conquer i Red Alert wyznaczyły kierunek gatunku RTS, a teraz zostały w pełni odnowione w 4K przez członków dawnego zespołu Westwood Studios w Petroglyph Games. Zawiera wszystkie trzy pakiety rozszerzeń, odnowiony tryb dla wielu graczy, poprawiony interfejs, edytor map, bonusową galerię nieopublikowanych materiałów FMV oraz ponad 7 godzin fantastycznej muzyki Franka Klepackiego w odnowionej wersji.