Pakiet Commandos: Origins - Deluxe Edition Upgrade zapewnia wyjątkowe wrażenia fanom, zagłębiając się w bogatą historię Commandos, serii definiującej gatunek strategii w czasie rzeczywistym, i dodając po drodze kilka niezwykłych gadżetów.
Wybierz się w podróż w przeszłość dzięki 6 ekskluzywnym skórkom i portretom postaci, które przywracają wygląd z Commandos 2: Men of Courage dla 6 postaci komandosów, którymi można grać w Commandos: Origins. Wracając do teraźniejszości, możesz również śledzić swój czas dzięki cyfrowemu kalendarzowi Commandos: Origins, gotowemu do wydrukowania lub użycia na komputerze. Co więcej, wraz z tym pakietem otrzymasz również unikalny szablon do druku 3D dla Zielonego Bereta, który możesz wykorzystać do stworzenia własnego popiersia z serii Commandos.