Control – Przepustka sezonowa
Późnym latem 2020 otrzymasz również Rozszerzenie 2.: „AWE”. Każde rozszerzenie zawiera nowe treści fabularne i misje poboczne, a także nowe bronie i mody ze świata Control.
Rozszerzenie „The Foundation” wprowadza do świata Control nowe treści fabularne i misje poboczne, a także nowe bronie i mody inspirowane tajemniczymi początkami Najstarszego Domu.