Conway: Disappearance at Dahlia View
Conway: Disappearance at Dahlia View to wci?gaj?cy thriller obserwacyjny, którego akcja rozgrywa si? w Anglii w latach 50-tych ubieg?ego wieku.
Poprowad? ?ledztwo w sprawie zaginionej dziewczynki, wcielaj?c si? w Roberta Conwaya, emerytowanego detektywa z Dahlia View.
Obserwuj poczynania mieszka?ców Dahlia View, odkrywaj ?lady, badaj podejrzane zachowania i zdobywaj nowe tropy.
Szukaj ?ladów w Dahlia View, rozwi?zuj ?amig?ówki i przes?uchuj mieszka?ców, aby odkrywa? nowe dowody, budowa? profile podejrzanych i ??czy? wnioski formu?owane podczas ?ledztwa.