Crayta
Crayta, gra w modelu free-to-play o tworzeniu gier, których katalog stale się rozszerza! Graj i twórz niesamowite wieloosobowe gry dla rodziny, znajomych i całej reszty świata!
Graj w tytuły reprezentujące wiele różnych gatunków ze stale rozrastającej się biblioteki gier wieloosobowych tworzonych przez użytkowników.
Piraci postawili żagle i ruszają do Crayta! Zbierz drużynę i wypłyńcie na otwarte morze, aby odkryć skarby, jakie czekają w nowym sezonie Crayta – Cursed Galleons!
Crayta to platforma do wspólnego tworzenia gier oparta na silniku Unreal Engine 4 — Ty i Twoi znajomi możecie wskoczyć do zabawy i tworzyć gry razem. Nowy sezon – Cursed Galleons – dodaje paletę siatek, które możesz wykorzystać przy tworzeniu gier.
Zdobywaj PD, wykonując wyzwania dla twórców i odblokowując masę nowych zmian kosmetycznych w miarę postępów w ramach darmowej przepustki Cursed Galleons Battle Pass! W pełni ciesz się zawartością, jaką oferuje nowy sezon Crayta – to różne pirackie stroje, emotki i wiele innych przedmiotów kosmetycznych.