CREAMARE - The Game
Gry w fazie wczesnego dostępu są nadal w trakcie tworzenia i mogą ulec znaczącym zmianom w miarę postępu prac. W związku z tym, podczas grania możesz napotkać na nieprzewidziane problemy lub doświadczyć zupełnie nowych elementów rozgrywki.Zagraj teraz i doświadcz gry w trakcie jej tworzenia lub poczekaj, aż będzie oferowała bardziej dopracowane wrażenia.As part of the CREAMARE project, we're thrilled to unveil "Creamare: The Game," a one-of-a-kind serious game that brings Mediterranean underwater archaeological sites to life in stunning 3D.