Crysis 2 Remastered
Po wydarzeniach z oryginalnej, przełomowej gry Crysis kosmici wrócili do świata pustoszonego przez katastrofy klimatyczne. Gdy najeźdźcy równają z ziemią Nowy Jork i rozpoczynają atak, który grozi całkowitą zagładą ludzkości, tylko Ty masz technologię, dzięki której możesz poprowadzić kontruderzenie. Grając jako superżołnierz wyposażony w zmodernizowany nanokombinezon 2.0, musisz przystosować się do walki, używając jego zdolności: siły, pancerza i maskowania. Modyfikuj swoje bronie i nanokombinezon w czasie rzeczywistym oraz odblokuj niewiarygodne nowe moce, walcząc o przetrwanie ludzkości.