Cubin II
Cubin II to gra platformowa z elementami logicznymi, w której gracz ponownie zanurza się w doświadczenie LGA. Aby ukończyć fabułę, musisz rozwiązać 50 nowych eksperymentów i w końcu uciec z tego strasznego miejsca.
Ponownie zanurzysz się w doświadczenie LGA, ale tym razem z drugiej strony, w momencie, gdy wszystko zmieniło się po Twoim zwycięstwie. Szybko odkryjesz nowy sposób na ucieczkę z tego piekła. Podczas 50 nowych eksperymentów do rozwiązania ponownie towarzyszyć Ci będzie Alice i będziecie musieli połączyć siły, aby wspólnie iść naprzód.
W tym alternatywnym świecie każdy eksperyment staje się trudniejszy, a mechanika bardziej zaawansowana.