Curse of the Sea Rats
Curse of the Sea Rats to platformowa przygodówka typu „ratoidvania” z przepięknie wykonanymi, ręcznie rysowanymi animacjami. Wyrusz w epicką podróż z czterema więźniami imperium brytyjskiego, których piracka wiedźma Flora Burn przemieniła w szczury. Aby odzyskać swoje ludzkie ciała, więźniowie będą musieli walczyć z niebezpiecznymi bossami, odkrywać tajemnice rozległego irlandzkiego wybrzeża, a ostatecznie schwytać wiedźmę, która ich przeklęła.
Eksploruj irlandzkie wybrzeże w XVIII wieku i przemierzaj ogromną, nieliniową mapę złożoną z ponad 300 pomieszczeń i korytarzy.
Odkryj 4 grywalne postacie, z których każda oferuje unikalny styl gry, aby pokonać wrogów i środowisko! Graj w pojedynkę lub z maksymalnie 3 znajomymi w lokalnej kooperacji.
Poznaj barwne, w pełni udźwiękowione postacie niezależne w ponad 12-godzinnej kampanii. Czy wykonasz każde zadanie, znajdziesz wszystkie tajemnice i odblokujesz wszystkie zakończenia?