Curse of the Sea Rats - Soundtrack
Oryginalna ścieżka dźwiękowa do gry Curse of the Sea Rats skomponowana przez Màxima Balleta. Odkryj tajemnice i zagrożenia kryjące się na mitycznym wybrzeżu Irlandii przy dźwiękach nastrojowych utworów, poruszających kołysanek i mocnych melodii z walk.