Cursed to Golf
Cursed to Golf to przygodowa gra golfowa, w której każde uderzenie ma znaczenie. Gracze muszą wydostać się z Golf Purgatory, aby zostać legendą golfa (Golfing Legend).
Wciel się w Przeklętego Golfistę (The Cursed Golfer), uwięzionego w Golf Purgatory po śmierci w dziwnym wypadku tuż przed zwycięskim uderzeniem w międzynarodowym turnieju! Legenda głosi, że podjęcie się rozgrywki na zawiłych polach Golf Purgatory daje szansę na powrót do świata żywych i co ważniejsze, zdobycie trofeum, które przecież było już tak blisko. Każde pole golfowe jest zarządzane przez upiornego Legendary Caddie, który zdradzi Ci mistyczne tajniki gry w golfa i pomoże w dążeniu do odkupienia oraz odrodzenia.
Cursed to Golf oferuje świeże spojrzenie na podgatunki gier golfowych i roguelike. Pokonuj dołki, nie przekraczając limitu uderzeń, w przeciwnym razie Twoja klątwa zabierze Cię z powrotem na początek pola! Aby utrudnić wyzwanie, wszystkie pola golfowe zawierają nie tylko zbiorniki i wyboiste wertepy, ale również mnóstwo innych szalonych przeszkód, jak wiatraki o dużej mocy, kolce, skrzynie trotylu, teleportery i o wiele, wiele więcej. Wszystko to jest na porządku dziennym w tej zakręconej wersji klasycznej gry!
Klątwa skazująca na wieczną grę w golfa w Golf Purgatory ma też swoje zalety! Użyj Birdie-Eye, aby uzyskać widok na całe pole i zobaczyć, co Cię czeka. Kończą Ci się uderzenia? Na szczęście przy wszystkich dołkach znajdziesz złote i srebrne figurki Shot Idols, których rozbicie z kinowym rozmachem pozwala na uzupełnienie uderzeń. Ace Cards pozwalają przechylić szalę zwycięstwa na Twoją korzyść, wykorzystując Twoje nieziemskie moce do manipulacji grą na niewiarygodne sposoby. Scattershot, U-Turn, Rocketball i Mulligans to tylko kilka z ponad 20 asów w Twoim rękawie, które pomogą Ci wygrać!