Wejdź do uniwersum Cyanide & Happiness i wciel się w postać nielubianego, rudowłosego, osieroconego dziwaka, który pragnie ocalić świat przez patrzenie, rozmawianie i dotykanie wszystkiego, co wpadnie mu w ręce.
Jesteś nielubianym, rudowłosym, osieroconym dziwakiem i nadszedł czas, by uratować świat.
Grasz jako Coop „Go Away, Weirdo” McCarthy, którego jedynym marzeniem jest uczynienie tego świata lepszym miejscem. Problem w tym, że: nikt cię nie lubi, szkoła jest do bani, nie możesz znaleźć sobie partnerki na studniówkę, wszyscy się nad Tobą znęcają (łącznie z nauczycielami), a Twoje próby pomocy tylko pogarszają sytuację. Czy uda Ci się ujść ze szkoły średniej z życiem? Kto Cię pokocha? Czy Ty w ogóle zasługujesz na miłość? Dlaczego ta gra nazywa się „Freakpocalypse” (Dziwakokalipsa)? Znajdź odpowiedzi na te i inne pytania, oglądając, rozmawiając i dotykając wszystkiego, co znajduje się w uniwersum komiksów C&H.
W rozgrywce typu point-and-click poruszasz się postacią Coopa i pomagasz mu spełnić marzenie — stać się bohaterem, pomagając mieszkańcom Netherton! Rozmawiaj, dotykaj, przypatruj się — wszystkie elementy otoczenia są interaktywne. Ten seksowny zegar? Zaproś go na studniówkę! Nadgniły kawałek owocu? Dotknij go!
Wspominaliśmy już o pokaźnej liczbie w pełni udźwiękowionych dziwolągów i przyjaciół z Twoich ulubionych animowanych krótkich metraży? Naciesz oczy widokiem znajomych twarzy, kiedy bawisz się, szukasz i znajdujesz, przemierzając świat gry. Poznaj prawdziwe sławy, jak Ted Bear, Shark Dad, Señor Cleanfist i nie tylko!
Obywatele Netherton potrzebują pomocy. BARDZO. Na szczęście (?) dla nich istnieje Coop! Ciesz się całą rozgrywką, w której będziesz wyszukiwać niebezpieczne markery, kupować schłodzone napoje i próbować uszczęśliwić innych! (Lub sprawić, że będą Cię nie cierpieć trochę mniej).
Netherton jest... czarujące, jeśli wiesz, gdzie spojrzeć! Poznaj miasteczko i odkryj nieprzebrane ilości odzieży, jajek wielkanocnych i ukrytych przedmiotów, jednocześnie próbując uniknąć śmierci z rąk dziwaków i łobuzów! Odblokuj specjalne osiągnięcia w trakcie pełnej sukcesów (lub porażek) eksploracji!
Wierna niepowtarzalnej oprawie graficznej gra Freakpocalypse zawiera animowane krótkie filmy, które przeniosą Cię prosto do serii filmów animowanych, od której wszystko się zaczęło! Ponadto szereg porywających, oryginalnych utworów dodaje życia (lub śmierci) rozgrywce!
Główną fabułę z udziałem Coopa można zakończyć w kilka godzin, ale w Netherton jest dużo więcej do poznania, więc rozgrywka może się wydłużyć nawet do kilku dni!