Do Osady przybywa znamienita strzelczyni, Muszkieterka. Jest zdeterminowana, aby dowieść swych umiejętności po rozczarowującej postawie w turnieju. Chce stać się legendą wśród łowców, wystawiając swoje zdolności na próbę w walce z przerażającymi bestiami i nieznanymi stworami, od których zaroiło się w Posiadłości Antenata!