Darkest Dungeon II: Resolute Edition
Kup razem Darkest Dungeon II, wszystkie dodatki DLC i znakomitą ścieżkę dźwiękową stworzoną przez Stuarta Chatwooda (ponad 2 godziny muzyki!), by otrzymać atrakcyjną zniżkę.