Darwin's Paradox!
Wyrusz na wielką przygodę godną prawdziwego filmu animowanego z ośmiornicą - Darwinem, równie uroczą, jak i sprytną, wyrwaną z oceanu i uwięzioną w ogromnym i tajemniczym kompleksie przemysłowym. Dzięki jego niezwykłej inteligencji i niesamowitym zdolnościom – pływaniu, kamuflażowi i wielu innym fascynującym umiejętnościom – pomóż mu pokonać najstraszniejsze pułapki i niebezpieczeństwa w tej wciągającej przygodowej i logicznej grze platformowej.
W spokojnym bezmiarze oceanu młoda ośmiornica - Darwin, eksploruje głębokie morze… aż do momentu gdy dziwny promień światła przebija morską otchłań i wyciąga go na powierzchnię. Wyrwany ze swojego wodnego świata, budzi się zdezorientowany pośrodku gigantycznego złomowiska, za którym stoi złowroga fabryka.
Ale coś jest nie tak. W obliczu złowrogich maszyn, dziwnych pojemników oraz tajemniczych i niebezpiecznych stworzeń i postaci zamieszkujących to miejsce, Darwin zdaje sobie sprawę, że jest w niebezpieczeństwie. Aby powrócić do oceanu, Darwin będzie musiał użyć sprytu, ewoluować a w trakcie swojej podróży odkryć sekrety spisku, który wykracza poza wszystko, co można sobie wyobrazić… i który może przypieczętować los ludzkości!
Dzięki bogatemu kierownictwu artystycznemu i tętniącemu życiem światu, Paradoks Darwina zanurza Cię w wizualnej i emocjonalnej epopei, w której każdy szczegół odsłania więcej niesamowitej historii.
Odkryj rozległe poziomy o wyjątkowej i dopracowanej oprawie artystycznej, wypełnione zagadkami, niebezpieczeństwami oraz zaskakującymi stworzeniami i postaciami.