FAQ dotyczące łączenia kont
21 maja przed zalogowaniem się do gry Dauntless poświęć kilka minut na dokładne zapoznanie się z poniższymi instrukcjami. Jeśli przy pierwszym logowaniu nie połączysz odpowiednio swojego konta, istnieje szansa, że utracisz postępy z otwartej bety. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu łączenia konta, skontaktuj się z nami na Twitterze, Reddicie lub Discordzie. Możesz także odezwać się do działu wsparcia pod adresem support.playdauntless.com.
Mam aktywne konto Dauntless i gram od czasów otwartej bety na PC. Mam też konto Epic Games.
Mam aktywne konto Dauntless i gram od czasów otwartej bety na PC. NIE mam konta Epic Games.