Dauntless
Dauntless to sieciowa fabularna gra akcji w modeu free-to-play stworzona przez Phoenix Labs. Poznaj bogaty, zmieniający się świat i przygotuj się na regularne aktualizacje, wydarzenia sezonowe, nowe Behemoty i wiele więcej.
Wytwarzaj niepowtarzalne bronie, zbroje oraz wyposażenie i dostosuj Slayera do swojego stylu gry.
Eksploruj tętniące zielenią krainy nad dawno zaginioną cywilizacją, pełne życia, tajemnic i niebezpieczeństw.
Dołącz do ekscytującej przygody z regularnymi aktualizacjami, rozmaitymi aktywnościami, sezonowymi wydarzeniami i nowymi Behemotami w bogatym, stale zmieniającym się świecie.