Dead by Daylight – End Transmission Chapter
To, co kiedyś pomagało nam przetrwać, stało się początkiem naszej zagłady. Rozdział End Transmission Chapter wprowadza do Dead by Daylight nowego zabójcę – Osobliwość (The Singularity) – oraz nowego ocalałego – Gabriela Somę. Nowa mapa – Ziemie Toba (Toba Landing) – jest dostępna dla wszystkich graczy. Zakup tego dodatku odblokowuje dwa wyjątkowe elementy kosmetyczne: Curved Scythe dla Osobliwości (The Singularity) oraz Illuminated Shirt dla Gabriela.
Zabójcą jest Osobliwość (The Singularity). Ten potencjalny architekt kresu ludzkości jest niewyobrażalnie inteligentny, a pojęcie moralności to dla niego kompletna abstrakcja.
Dead by Daylight: Koniec transmisji obejmuje też nowego ocalałego, Gabriela Somę. Korporacja Huxlee stworzyła tego niezłomnego mężczyznę ze zmodyfikowanego DNA. Gabriel jako jedyny przeżył masakrę, którą Osobliwość (The Singularity) zgotowała całej załodze po tym, jak wymknęła się jej spod kontroli.