Dead by Daylight – rozdział „Z mięsa i błota”
„Z mięsa i błota” to trzeci rozdział Dead by Daylight. Przygotuj się na mroczne klątwy i mięso sklejone z błota i zgnilizny… O ile odważysz się pójść na Bagienne Rozlewisko i przetrwać w błotnistym horrorze. Nowy zabójca — Wiedźma — czeka na ciebie na bagnach. Poznasz też nowego ocalałego — Ace'a Viscontiego.
Wiedźma jest przepełniona szaleństwem na skutek bycia pożeraną żywcem kawałek po kawałku. Ocalały wierzy, że szczęście nie opuszcza go na krok. Przed tobą mokradła kryjące spalone chatki, upiorny błotny labirynt i rdzewiejący wrak statku… Lepiej patrz pod nogi.