Dead by Daylight - Silent Hill Edition
Edycja Silent Hill gry Dead by Daylight zawiera pełną wersję gry, cztery dodatki, rozdział Silent Hill, strój Alissy Gillespie dla Cheryl Mason oraz strój Mroczne życzenie dla Kata.
Rozdział Silent Hill wprowadza nową mapę – szkołę podstawową Midwhich. Dziecięca trauma, która miała miejsce w budynku, objawiła się w wynaturzony, koszmarny sposób.
Nowa ocalała do Cheryl Mason, odważna i szczera kobieta, która przetrwała piekielny Otherworld w Silent Hill i poprzysięgła zemstę Zakonowi odpowiedzialnemu za śmierć jej ojca. Doświadczenia, które znacznie przewyższają jej wiek, pozwolą jej jeszcze raz zmierzyć się ze złem.