Dead by Daylight: Ultimate Edition
Edycja ostateczna daje dostęp do podstawowej gry Dead by Daylight, a także do 34 oryginalnych zabójców i ocalałych z wcześniej wydanych rozdziałów.
Wejdź do Mgły jako łowca lub ofiara dzięki 34 oryginalnymi zabójcom i ocalałym z wcześniej wydanych rozdziałów. Wszystkie postacie w Dead by Daylight mają własne wciągające historie związane z zestawami mocy i umiejętności. Dzięki temu rozgrywka każdą z nich jest inna i niepowtarzalna. Pracuj z innymi, by uciec, lub śledź i poświęć każdego ocalałego. Odkrywaj i opanuj obie strony tego imponującego zestawu postaci.