Dead Cells: Road to the Sea Bundle
Ten zestaw zawiera podstawową wersję gry i całą udostępnioną do tej pory zawartość do pobrania w Dead Cells.
Poza oryginalną grą Dead Cells otrzymasz też 8 nowych poziomów i 5 nowych bossów, a ponadto wszystkie powiązane z nimi elementy takie jak przeciwnicy, bronie i stroje.