Dead Island 2
W Los Angeles szaleje śmiercionośny wirus zmieniający ludzi w zombie. Choć pogryziono cię i zarażono, twój organizm jest odporny. Poznaj prawdę na temat zarazy i dowiedz się, kim (lub „czym”) naprawdę jesteś.