pakiet postaci Dead Island 2 – Szeryf Jacob
Zawołaj o pomoc, a pewna siebie tajemnicza postać przybędzie w blasku księżyca przy akompaniamencie dźwięków tnącej stali. Cielsko zombiaka spada niedbale na chodnik, a nieznajomy znika! Kimkolwiek jesteś, Samotny Idioto, dziękujemy ci.