Przepustka sezonowa Dead Island 2
Haus: Doświadcz surrealizmu rodem z horrorów psychologicznych, eksplorując tajemniczą willę w Malibu. Zanurz się w obłędzie, deprawacji i masakrze – aby tu przeżyć, musisz stawić czoła fali nowej, nieoczekiwanej grozy.
SoLA: Tajemnicza wiadomość ostrzegawcza sprowadza graczy na najsłynniejszy festiwal w Los Angeles. Muszą zbadać ruiny SoLA i położyć kres zagrożeniu nie z tego świata.
Katana Krwawa Zguba Reda: Siekaj hordy zombie na plasterki, zyskując po każdym zabójstwie tymczasową premię do obrażeń.
Pakiet postaci „Gaelicka królowa Dani”: Przez grad, przez krew i ogień, i drut kolczasty, i tnącą stal – spersonalizuj postać Dani, wyposażając ją w wyjątkowy kostium i broń z kolekcji „Rewia mody Piekielnego LA”.