Pakiet złotej broni
Nasi pogromcy nie idą po linii najmniejszego oporu – przyjmij tę samą taktykę, korzystając z pakietu złotej broni. Zadbaj o właściwy styl podczas krwawej sieczki, używając pięknie zdobionej buławy „Prochy Abueli” i pistoletu „Jednostrzałowiec” Sama B.