Pakiet postaci Dead Island 2 – Venice Vogue Bruno
Bruno nie lubi rozgłosu, jak na gwiazdę hollywoodzką przystało. Ubrany w stylowy strój golfowy ćwiczy uderzenia na nieumarłych paprazzi.
Dostosuj pogromców dzięki naszym pakietom postaci premium zawierającym unikatowe kostiumy i bronie z kolekcji „HELL-A Catwalk”.