Deliver At All Costs
Jest rok 1959. To czas rock'n'rolla, sukienek w kropki i nieustannego strachu przed nuklearną zagładą. Wciel się w Winstona Greena – pechowego kuriera z ognistym temperamentem i tajemniczą przeszłością – i dostarczaj niekonwencjonalne ładunki, pozostawiając za sobą chaos i zniszczenie. Musisz dostarczyć towar za wszelką cenę!
Przemierzaj miasto i wysoce zniszczalne środowiska, dokonując spustoszeń za pomocą szerokiej gamy pojazdów. Podejmuj się dziwacznych dostaw i misji, z których każda ma własny, unikalny styl rozgrywki i mechanikę. Od dostarczenia gigantycznego marlina po unieszkodliwienie bliskiej eksplozji ogromnej bomby – spodziewaj się niespodzianek!
Poznawaj pośród chaosu i zniszczenia historię pełną tajemnic i intryg, podzieloną na trzy akty i obfitującą w wyraziste, zapadające w pamięć postacie. Obserwuj podróż Winstona i to, jak kurier stacza się w otchłań szaleństwa.