Democracy 4 – Country Pack
Democracy 4 – Country Pack to pakiet dodający do gry sześć nowych państw, którymi można rządzić: - Grecję - Irlandię - Szwajcarię - Polskę - Turcję - Brazylię Każde państwo ma swoje własne wyzwania i problemy, z którymi musi sobie poradzić!
Każde państwo ma swoje własne wyzwania i problemy, z którymi musi sobie poradzić! Jak zdecydujesz się kierować demokracją bezpośrednią w neutralnej politycznie, bogatej Szwajcarii? Czy dasz radę przemienić kochającą węgiel Polskę w ekologiczny raj? Czy potrafisz wyciągnąć wszystkich z biedy w fawelach Brazylii? I czy Twoje próby wprowadzenia świeckiego społeczeństwa zyskają akceptację w katolickiej Irlandii? Czy Republika Irlandii da radę utrzymać rentowną gospodarkę bez słynnej, niskiej stawki podatku dochodowego od osób prawnych?
Baw się, eksperymentując z jakąkolwiek ideologią polityczną, którą zdecydujesz się narzucić mieszkańcom tych sześciu nowych państw. Pamiętaj, że to jest demokracja, ludzie muszą być po Twojej stronie, niezależnie od Twojego celu politycznego!