Demon Turf
Trójwymiarowa platformówka z charakterem! Dołącz do Beebz w jej ambitnej misji rozbicia demonicznych gangów i zdobycia tytułu Królowej Demonów! Wyskacz, wykręć i wybij sobie drogę przez przeszkody, korzystając z unikalnych mechanik, takich jak oparta na pędzie fizyka walki i samodzielnie rozmieszczane punkty kontrolne.
Świat Demonów jest zamieszkiwany przez wszelkiego rodzaju paskudztwa… Większość z nich należy do walczących o dominację gangów, na których czele zawsze stoi jakiś ważniak. Jednak nawet ci źli kolesie są niczym w porównaniu do Króla Demonów! Beebz — młoda diablica mająca zaledwie tysiąc lat — postanowiła, że czas najwyższy skopać tyłek każdemu z przywódców gangów i że to jej należy się tytuł Królowej Demonów.
Najnowsze dzieło twórców gry Slime-san! Członkowie zespołu wykorzystali całą wiedzę zdobytą podczas tworzenia dwuwymiarowej platformówki, by przenieść tę platformówkę w trzech wymiarach na wyższy poziom!