Destiny 2: Herezja – Pakiet srebra
Kup pakiet srebra Destiny 2: Herezja i otrzymaj legendarną emotkę „Krzesło obrotowe” wraz z 1700 szt. srebra (1000 szt. + bonus w wysokości 700 szt.), które możesz wydać na zakup epizodu Herezja, przedmiotów kosmetycznych i nie tylko!
Aby odblokować swoją nową legendarną emotkę, odwiedź terminal dostaw specjalnych w Wieży.
Jednorazowa oferta zakupu dostępna tylko w trakcie trwania epizodu Destiny: Herezja. Srebro to wewnętrzna waluta gry, którą można wykorzystać w sklepie Eververse.