Destiny 2: Klasyczna kolekcja (2023)
Niniejsza edycja zawiera dodatki Królowa-Wiedźma, Poza Światłem oraz Twierdza Cieni. Weź udział w trzech pełnych przygód kampaniach, odblokuj 37 egzotycznych broni, 15 elementów egzotycznego pancerza oraz moc stazy, dzięki której zyskasz kontrolę na polu bitwy.
Na obszarze Europy kryje się wiele tajemnic, także mroczna moc stazy. Podejmij współpracę z tajemniczą Nieznajomą Egzo, aby usidlić tę nową moc, zanim Eramis, kell Ciemności, obdarzy nią swe siły Upadłych. Rozbuduj swój arsenał, zapanuj nad stazą i przejdź poza Światło.
Podczas gdy bohaterowie Ostatniego Bezpiecznego Miasta kierują swoją uwagę na odległe obszary naszej galaktyki, z dawnego zła uśpionego niegdyś pod powierzchnią Księżyca wypełzły nowe Koszmary. Wyrusz w głąb tajemniczej Twierdzy Roju. Współpracuj z Eris Morn, aby pokonać Koszmary, zanim cofną ludzkość do Ery Ciemności.